17 kwietnia 2015

Testowanie Biedronka odświeżacze.


Otrzymałam do testowania odświeżacze samochodowe.
spodziewałam się troche innej formy porduktu , ta mnie trochę zawiodła.

oto krótka recenzja ;-)

1. NEW CAR- po otwarciu odurzający jak dla mnie smród -.-
2.VANILLA - spodziewałam się ładnego zapachu jednak intensywność także mnie odrzuciła.
3.BLACK- tu miła niespodzianka , zapach Ładnych męskich perfum.
4.MANGO- czuć owoc jednak w porównaniu z VANILLIA zapach był do wytrzymania.
5.ANTITABACO - zapach delikatny,jeżeli na prawdę pochłania dym papierosowy to polecam.
6.MOON SKY - przeważają w zapachu cytrusy , nie koniecznie mój gust , ale jak ktoś lubi polecam
7.GREEN BREEZA- zapach skoszonej trawy który uwielbiam ;-)
8.SWEET MEMORIES - zapach przyjemny, nie mdlący , lekko przypominający owoce leśne
9.ETERNAL BEAUTY  - pachnie świeżością , wiosną .
10. PERFECT DAY - mój faworyt, przyjemny delikatny zapach , nie zbyt intensywny <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz