20 maja 2015

Kampania Streetcom - Perlux



Wczoraj w końcu dotarła długo wyczekiwana przesyłka z kampanii w której udało mi się wziąć udział dzięki stronie Streetcom . Jest to moja pierwsza kampania tej firmy więc nie ukrywam czuję podekscytowanie (-:


Paczka po otworzeniu zrobiła na mnie ogromne wrażenie , nie spodziewałam się takiej gamy produktów.

Zawierała 15 próbek do rozdania znajomym PerluxWhite
Przewodnik ambasadora, ulotki


Pełnowartościowy produkt Perlux white - 24 kapsułki.

'Perlux Super Compact to innowacyjne , super skoncentrowane kapsułki piorące. 
Połączenie najlepszych cech proszku i żelu w technologii hybrydowej to gwarancja skuteczności i wygody'


Pełnowartościowy produkt Perlux Color - 16 kapsułek

' Technologicznie zaawansowana formuła Hybrid System zapewnia:
- doskonałe właściwości piorące 
- skuteczne odplamianie 
- zmiękczanie wody
- redukcję elektryzowania się tkanin
- ochronę elementów grzejnych pralki
- przyjemny długotrwały zapach '




Pierwsze próbki już rozdane , pranie naszykowane więc bierzemy się do pracy .! 
o efektach poinformuję w kolejnym poście.


Jeżeli chcecie sami mieć możliwość testowania niezwykłych produktów 
zapraszam serdecznie do zarejestrowania się na stronie
i oczekiwania na nowe kampanie ambasadorskie .!


oczekuję na przesyłkę od firmy z którą udało mi się podjąć współpracę
chłodniki Winiary
gryzak z grzechotką 
oraz niespodzianka! nowa współpraca !

15 komentarzy:

  1. Hej, czekam na efekty testów :) btw ile czekałaś od rejestracji na ofertę testowania? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostajesz na adres e-mail informacje o nowych kampaniach i ankiety do wypełnienia. To jest moja pierwsza kampania a zarejestrowana jestem od marca. Zarejestruj się, to nic nie kosztuje a może i Tobie się uda ;-)

      Usuń
  2. Ciekawe produkty ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarejestrowałam się ;) Może przy kolejnej kampanii uda mi się załapać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję i szczerze życzę powodzenia.! ;-)

      Usuń
  4. Ja już chyba z 3-4 lata jestem w Streetcomie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwalisz się co testowałaś? ;-)

      Usuń
    2. w streetcom jak wypełnia się ankiety na bieżąco to łatwo się załapać :) ja chyba brałam udział w jakiś 8 kampaniach.

      Usuń
  5. I ja się w końcu doczekałam dziś paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej kiedy mogę załapać się do testowania??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zarejestruj się z linku podanego w poście , wypełniaj ankiety. Nikt nie umie stwierdzić kiedy będzie kolejna akcja ambasadorska jednakże pojawiają się one bardzo często.! Sprawdzaj pocztę i oczekuj na nowe kampanie . ;-)

      Usuń
  7. Hej :) też testowałam perlux w streetcom :) To moja opinia - http://vitraillight.blogspot.com/2015/05/najskuteczniejsze-pery-perlux-ocena.html Ps. może ambasadorki połączymy siły i dodamy się nawzajem do obserwatorów? :) :) ps. jeśli jesteście chętne to zapraszam na konkurs na swoim blogu - do wygrania kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń