22 maja 2015

Kolejne pranie z Perlux



Nadeszła pora na kolejne sprawdzenie skuteczności kapsułek Perlux które otrzymałam dzięki kampanii ambasadorskiej na stronie StreetCom

Dzisiaj użyłam kapsułek do koloru 


ponieważ robiłam ciemne pranie.


Pralkę nastawiłam na 60 stopni , na 1:09h .
Kapsułka rozpuściła się idealnie , widziałam ,że nie którym zostają pozostałości kapsułki jednak mnie narazie to nie spotkało , kapsułka rozpuszcza się do samego końca.

Nie wiem czy to złudzenie ale rzeczy wyjęte z pralki mają dla mnie bardziej intensywny kolor co jest wielkim atutem .
Tak jak w przypadku białego prania plamy sprały się bez najmniejszego problemu 
są miękkie i delikatne w dotyku 
i ten cudowny zapach, który znowu zdobi moje mieszkanie.

Kapsułki Perlux nadal spełniają swoje zadanie w 100 % , oby tak było przy każdym praniu ;-)

Jeżeli chcecie mieć możliwość testowania produktów , zachęcam do zarejestrowania się na stronie StreetCom 
wystarczy wypełniać e-maile oraz zgłaszam się do kampanii.

Może to właśnie wy weźmiecie udział w nowej kampanii.!



dotarła dzisiaj do mnie wspaniała przesyłka , co to było? 
dowiecie się jutro.

1 komentarz:

  1. Gratuluję udziału w kampanii. Mnie również się udalo. Zapraszam do zapoznania się z moją opinią
    Www.test-it.blog.pl

    OdpowiedzUsuń