1 czerwca 2015

Ambasador Marki BabyOno



Udało mi się zostać Ambasadorem Marki BabyOno.! (-;
Otrzymałam gryzak z grzechotką , idealny dla mojej córeczki .




Opakowanie bardzo przyjazne dla oka , ogóle gryzak ma śliczny zielony kolor który przyciąga wzrok. Informacje są widoczne, nie trzeba się niczego doszukiwać a co najważniejsze praktyczne otwarcie, pierwszy raz się nie  zacięłam , nie musiałam używać nożyczek , nie darłam  opakowania.!


Łatwe otwarcie  jest dla mnie na prawdę dużym atutem gdyż większość z dziecięcych 'gadżetów'
jest tak  zapakowana, że nie można łatwo się dostać do środka.

Informacje zawarte z tyłu opakowania , instrukcja obsługi są umieszczone na samej górze co sprawia , że nie musimy,wśród gmachu języków,szukać naszego ojczystego.  Jasno i klarownie mamy napisane co zrobić przed pierwszym użyciem , co zyskuje dziecko.



Akurat moja córeczka przechodzi etap ' co do rączki to do buzi ' więc produkt idealnie trafiony.!
Bardzo chętnie chwyciła gryzak co ułatwiła wygodna rączka , grzechotka zawarta w produkcie sprawiła, że jeszcze chętniej zabrała się do ' testowania' .! ;D

Gryzak zwraca uwagę dzieci,jak już wspomniałam , cudownym kolorem.
Wielkość produktu także jest dobra, można utrzymać przedmiot i trafić do buzi bez większego problemu.
Gumowa część sprawia , że produkt pomaga w łagodzeniu bólu dziąseł podczas wyrastania pierwszych ząbków a to nas czeka nie długo więc mam nadzieję, że sprawdzi się także w tym aspekcie.

Produkt wart zainteresowania, dziecko chętnie bawi się i wkłada do buzi , a zawarta grzechotka tylko uprzyjemnia te chwile.! ;-)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz