17 czerwca 2015

Inspiratorka Rimmel Polska




Udało mi się zostać Inspiratorką Rimmel ! ;-)
Na przesyłkę opłacało się czekać, w końcu trafiłam w mój odcień podkładu, brawo ja! ;)



W pakiecie inspiratorki znalazłam:

 Tusz do rzęs Rimmel - Wake me up! z ekstraktem z ogórka. 

- Formuła z witaminami i ekstraktem z ogórka , która sprawia, że rzęsy są odżywione przez cały dzień
-Odżywczy zapach zielonego ogórka
- Precyzyjna szczoteczka dociera do każdej rzęsy osobno sprawiając,że są one pogrubione i rozdzielone bez grudek, dając efekt otwartego oka.



Moje rażenia? Bardzo pozytywne. 
Po otworzeniu maskary rzeczywiście unosi się cudowny zapach świeżego zielonego ogórka.
Tusz nie pozostawia grudek , wydłuża rzęsy jednak w moim przypadku nie pogrubia.
Ewidentnym plusem jest lekkość maskary , nie pozostawia ona efektu ciężkich rzęs po nałożeniu.


Podkład Rimmel Wake me up!

- Efekt świeżej, pełnej blasku cery
- Nawilżenie i elastyczność skóry
- Niwelowanie oznak zmęczenia


Moje wrażenia? Produkt spełnił w 100 % moje wymagania.

Opakowanie zawiera pompkę dozującą co jest bardzo praktyczne . Konsystencja podkładu jest idealna , nie za gęsta, nie za rzadka . Po nałożeniu na twarz łatwo się rozprowadza . Nie pozostawia efektu maski. Twarz rzeczywiście nabiera blasku, jest delikatna. Podkład nie obciąża niepotrzebnie skóry , pozostawia poczucie lekkości.




Po nałożeniu obu kosmetyków czujemy orzeźwienie ,lekkość i przyjemny zapach, który pozostaje na skórze.  
Idealny zestaw na upalne dni.

A czy wam także udało się zostać Inspiratorką Rimmel?















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz