23 czerwca 2015

Pudełko na mleko od MAM Baby


Dzięki uprzejmości firmy MAM udało nam się podjąć współpracę. 
Jako , iż jestem mamą Kornelii , która właśnie dzisiaj kończy 5 miesięcy , bardzo ucieszyłam się z możliwości przetestowania produktów tej firmy.
Nie ukrywam bardzo często w rozmowach między rodzicami pojawia się wzmianka o firmie MAM , zawsze była ciekawa produktów z asortymentu tej firmy.
Móc je przetestować jest dla mnie wielką przyjemnością. 




Przesyłka dotarła do mnie dzisiaj z samego rana , idealny prezent na 5 miesięcy córeczki.
Współpraca z firmą jest bardzo zachęcająca ponieważ sami możemy wybrać produkty jakie chcemy przetestować. Ja poszłam w bardziej praktyczne rzeczy, a już dzisiaj wiem , że będę z nich bardzo zadowolona.


Dzisiaj przybliżę produkt z którym robienie małej mleka to czysta przyjemność.



Od producenta dowiemy się :
Pudełko na mleko w proszku posiada dolną sekcje z 3 komorami oraz przykrywkę z 3 zatrzaskami zamykającymi otworki . Komory są zaprojektowane dla dużych porcji mleka w proszku .



Pojemnik jest niezwykle funkcjonalny .
Nie jest duży i bardzo lekki , więc z łatwością możemy włożyć do torebki wybierając się na długi spacer.
Ma 3 komory dzięki czemu można zostawić dziecko pod opieką kogoś z rodziny i mamy tą pewność , że dziecko zje odpowiednią ilość mleka.
Dzięki zatrzaskom mleko nie wydostanie się na zewnątrz.
Jest w kształcie trójkąta co sprawia , że wsypanie proszku do butelki jest bardzo łatwe.
Oszczędzamy czas, nie musimy przed każdym mlekiem odmierzać odpowiedniej porcji produktu
Zajmuje mało miejsca w kuchni , a co najważniejsze ładnie wygląda! ;)


Design nie jest przesadzony , a wręcz przeciwnie . Minimalistyczna szata graficzna , jaka została zawarta na pojemniku , sprawia, że produkt jest bardzo przyjemny dla oka . Minimalistyczna grafika jest bardzo dziewczęca, oczywiście w granicach rozsądku .



Wychodzi z tego, że bardziej sobie zrobiłam prezent niż małej, ale dzięki temu ma zadowoloną mamę .;-)

Produkt zachęca ceną, ponieważ nie jest wygórowana .
Pudełko na mleko możemy mieć już za 31,98, wystarczy kliknąć tutaj.

Myślę, że każda mama będzie usatysfakcjonowana gdy znajdzie miejsce w jej kuchni ;-)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz