1 lipca 2015

Bobovita - Ambasada trendów.


 ' Wiemy jak ważne jest prawidłowe żywienie najmłodszych. Jako producent żywności dostarczamy produkty dla niemowląt i małych dzieci dostosowane do ich potrzeb na każdym etapie rozwoju. '




Jakiś czas temu udało mi się dostać do kampanii Bobovity, dzięki stronie https://www.ambasadatrendow.pl/ . Otrzymałam pełną pyszności przesyłkę, akurat dla mojej córeczki.



Paczka zawierała 6 produktów od 4 miesiąca :


oraz 6 produktów od 6 miesiąca który już nie długo przed nami


Produkty w tubkach od Bobovita są nowością, od niedługiego czasu możemy je dopiero znaleźć na półkach sklepowych, jest to  unikalna linia posiłków dla niemowląt i małych dzieci, które pomogą Twojemu maluchowi pokochać smak warzyw i owoców.

Jako, że kurier przesyłkę dostarczył przed porą obiadową , postanowiłam,że wypróbujemy Marchewkę ;-) (dlatego też brakuje jednej tubki na zdjęciu)

Kolor był bardziej intensywny w porównaniu z marchewkami w słoiczkach innych firm. Smak okazał się także bardziej intensywny co wzbudziło zainteresowanie córeczki produktem i chętnie zjadła całą zawartość tubki . Gdy robiłam przerwę karmiąc łyżeczką aby dobrze przełkneła od razu się denerwowała i chciała jeszcze . Produkt sprostał jej wymaganiom . ;-) A gdy skończyło się , chciała zjeść nawet miseczkę ! 

Jest to idealny produkt także dla dzieci , które jedzą samodzielnie. Dzięki opakowaniu łatwo można chwycić w rękę i samemu 'wyssać' a przy tym mieć mnóstwo zabawy .

  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz