11 sierpnia 2015

Nicole Cometics - zmysłowość w kroplach .

                               
' Eurokotra jest międzynarodową firmą działającą od 1996 roku również w Polsce .
Pod Marką Nicole produkujemy unikatową linię perfum Nicole i wód toaletowych Nicole jak i najwyższej jakości produkty do stylizacji paznokci Nicole , które zadowolą nawet najbardziej wymagających klientów .

Szeroka gama damskich i męskich zapachów cieszy się dużym zainteresowaniem na rynkach Europejskich . Komponenty z których tworzone są zapachy Nicole , to oryginalne francuskie esencje . Wszystkie nasze produkty przechodzą testy dermatologiczne oraz posiadają wszelkie niezbędne zezwolenia i certyfikaty , w tym IFRA międzynarodowy gwarant jakości .  '


Dzięki perfumom kobieta staje się  pewniejsza siebie , bardziej kobieca . Ładny zapach sprawia , że czujemy się świeżo . Przyciąga on spojrzenia innych osób..
Dzięki współpracy z firmą Nicole Cosmetics miałam okazję wybrać perfumy dla siebie .
Zapach wybierałam spośród trzech kategorii: kwiatowych , świeżych i zmysłowych .
Zdecydowałam się na zmysłowe numer 135 - konwalia, jaśmin,  bułgarska róża, bez, paczula, frezja, białe piżmo, peonia.




Produkt dotarł do mnie bardzo szybko aż byłam mile zaskoczona . Jak widać firma jest bardzo rzetelna i dba o swoich potencjalnych klientów .
Perfumy znajdują się w 30 ml buteleczce  z szkła "mrożonego" z wygodnym atomizerem , jednak co ciekawe na stronie możemy zamówić perfumy w różnych pojemnościach : 9ml, 11ml, 14ml, 17ml, 33ml, 34ml, 37ml, 55ml oraz 64ml.  więc nawet jak nie jesteśmy do końca przekokani  , możemy zamówić mniejszą buteleczkę na wypróbowanie.
Koszt buteleczki o pojemności 30 ml to zaledwie 24 zł. Dostępne są w sklepie internetowym jak i na stoiskach firmowych w galeriach handlowych.
  


Po otworzeniu już czuć cudowny zapach bzu , jest on intensywny ale w połączeniu z resztą składników tworzy idealną harmonię . Zapach sam w sobie jest bardzo kobiecy , zmysłowy , kojarzy mi się z późnym wieczorem , kolacją przy świecach .
Nie da się oczywiście ukryć, że mój partner omal nie oszalał . :)
Powiem szczerze , że wybierając zapach od Nicole nie byłam do końca przekonana , ponieważ zawsze wybierałam zapachy kwiatowe , jednak stwierdziłam , że czas na małe zmiany , 
i na prawdę nie żałuję. Czuję się 'w nich' na prawdę kobieco a nawet seksownie .

Więc czego kobieta może więcej chcieć po użyciu perfum ?

Zapraszam do zapoznania się z całą gamą zapachów od Nicole Cosmetics na stronie http://www.nicole-cosmetics.com/ .


3 komentarze:

  1. Ja czekam na swoje i już doczekać się nie mogę :) Dorze ,że trafiłaś z zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie zamówiłaś? jestem bardzo ciekawa Twojego zapachu ;-) ja teraz czekam na męskie ^^

      Usuń
  2. Zaciekawilas mnie tym produktem

    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń