28 sierpnia 2015

Nicole Cosmetics - zapach prawdziwego mężczyzny .


Kolejna pachnąca przesyłka u mnie . Dzięki uprzejmości firmy Nicole Cosmetics już po raz drugi mam możliwość przetestowania zapachów z szerokiej gamy jaką oferuje firma .
Tym razem trafiło się coś dla mojego partnera, gdyż ciągle jest zawiedziony , że przesyłki tylko dla mnie . Co do zapachu - zdałam się na gust przemiłych Pań pracujących dla Nicole i jak myślicie , zapach się spodobał ?



Wybór męskich perfum jak dla mnie jest trudny , nigdy nie wiem czy trafię . Mi się podobają inne , Partnerowi inne . Oczywiście trafiają się także takie , które przypadną do gustu nam obojgu . 
I tak też udało się firmie Nicole , wybrano dla Partnera zapach numer 791 - cynamon, mięta, paczula, grejpfrut, róża, ambra, pomarańcza


Zmysłowy , lekko słodkawy a co najważniejsze męski . Mnie urzekł od pierwszego powąchania, jestem pewna , że gdzieś już wcześniej miałam przyjemność poczuć ten zapach u innego mężczyzny . 
Przekazując produkt w 30 ml buteleczce  ze szkła "mrożonego" z wygodnym atomizerem mojemu mężczyźnie , nie wiedziałam jakiej reakcji się spodziewać , jednak byłam prawie pewna , że zapach trafi w jego gust .
Nie myliłam się ! Idealnie dobrany zapach do upodobań mojego lubego . ;-)
Firma Nicole dzięki temu , że ma bardzo duży wybór zapachów , jest wstanie wpasować się w każdy gust  i sprawić , że poczujemy się wyjątkowo .



Najlepszą recenzją dla perfum myślę iż jest to , że Partner psika się przed każdym wyjściem ( chociażby tym do sklepu) aby pochwalić się wspaniałą wonią zapachu jaką ma na sobie ! ;D

Jeżeli także chcecie znaleźć swój wyjątkowy, niepowtarzalny zapach , bardzo serdecznie zapraszam na stronę Nicole Cosmetics 


gdzie na pewno wybierzecie coś dla siebie !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz