30 września 2015

AKATJA - mieszkanie z pomysłem .



'Może pora na zmianę? Wystarczy kilka minut, aby odmienić Twoją łazienkę, kuchnię, sypialnię. Już w kilka minut możesz zmienić wystrój i sprawić, aby Twoje mieszkanie odżyło. To proste rozwiązanie, w którym nawet przy niewielkim budżecie możesz wyczarować coś naprawdę niepowtarzalnego. Uzyskasz ciekawy efekt, zdecydowanie wyróżniając Twoje mieszkanie/dom na tle innych. A wszystko to za sprawą naklejek i szablonów ściennych.

Takimi słowami wita nas na swojej stronie firma AKatja, z którą miałam przyjemność podjąć współpracę , bo czy nie każdy z nas pragnie aby nasze mieszkanie było wyjątkowe  ?

Można osiągnąć to na dużo sposobów na przykład kupić najlepsze meble , wybrać intrygujące kolory ścian , jednak  nie zawsze to wystarcza . Dzięki pracowni dekoracji możemy stworzyć jedyne , niepowtarzalne wnętrze za niewielkie pieniądze !

Dzięki uprzejmości osób , które pracują w firmie miałam możliwość sama wybrać produkt , który trafi w moje ręce i udoskonali wnętrze mojego mieszkania . 
Z wielu kategorii naklejek , po kilkunastu minutach oglądania znalazłam coś idealnego dla mojej księżniczki . 




Bardzo zaskoczyła mnie wielkość,  oczywiście na plus, gdyż spodziewałam się czegoś mniejszego za TYLKO 18 zł .  I tu AKatja zdobyła moje serce ponieważ zawsze myślałam , że naklejki naścienne są drogie , bo tylko takie spotykałam w większości sklepów patrząc na rozmiar .

Kolejnym plusem jest łatwość z jaką naklejkę umieszczamy na ścianie . 

W moim przypadku:
Rozcięłam z kartki motylki oraz gwiazdki na pojedyncze sztuki 
Odkleiłam folię zabezpieczającą od spodu , nakleiłam w wybrane miejsce . 
Pocierając gąbką aby przylegało idealnie do ściany naklejka się utrwalała  dzięki czemu z łatwością można było odkleić drugą folię , która pozostała na naklejce .





Mogę z przyjemnością stwierdzić , że naklejki od AKatja sprawiły , że kącik mojej córeczki stał się jeszcze bardziej wyjątkowy.
Na pewno gdy będzie nas czekał remont zajrzę na stronę pracowni dekoracji aby wybrać coś dla siebie.

***

Serdecznie was zapraszam do zapoznania się z asortymentem firmy , jestem wręcz przekonana , że będziecie równie pod wrażeniem tak jak ja . 





2 komentarze:

  1. Jejku to naprawdę ślicznie wygląda! I fakt, ja w sklepach tudzież ostatnio nawet w Brico oglądałam naklejki naścienne i są dużo droższe od tych z oferty Akatia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają te naklejki! Córcia na pewno była zadowolona :)
    http://inspirationforlife.byania.pl/

    OdpowiedzUsuń