5 listopada 2015

Biały, piękny uśmiech - PureLite





Wydaje mi się , że każdy z nas chciałby zniewalać nieskazitelnie białym uśmiechem . Codzienna higiena jednak nie daje zadowalających nas efektów . Więc jak osiągnąć idealnie biały uśmiech ?
Ja miałam możliwość wypróbować profesjonalny zestaw do wybielania zębów od PureLite.

PureLite to marka kosmetyczna obecna na polskim rynku od 2009. Dotąd kosmetyki marki PureLite służące do wybielania zębów dostępne były tylko w gabinetach kosmetycznych i stomatologicznych na terenie całego kraju. Obecnie w Polsce działa ponad 200 gabinetów oferujących PureLite oraz sklep internetowy www.purelite.pl oferujący także produkty do wybielania zębów domowego.




Otrzymałam ładne , przyjazne dla oka pudełko w którego skład wchodzą : NAKŁADKI TERMICZNE , ŻEL 10 ml. oraz pasek dzięki któremu możemy określić barwę swoich zębów  . Produkt jest dobrze zapakowany , wycięcia w kartonie sprawiają , że wszytko trzyma się na swoim miejscu . Z tyłu opakowania mamy zawartą szczegółową instrukcję jak  wykonać dobrze wybielanie , więc każdy może się poczuć jakby miał w domu profesjonalne SPA .




Ja zaczęłam od określenia koloru , wahałam się między S22 a S24 , na zdjęciu jednak dokładnie tego nie widać. Szczerze powiem , że nie spodziewałam się jakichkolwiek efektów ale z ciekawości oczywiście spróbowałam .
Należy zaznaczyć , że tego produktu nie powinno się stosować poniżej 18 roku życia  , nie połykać i oczywiście chronić przed dziećmi .

Aplikacja jest na prawdę prosta , a efekt?  Producent zapewnia , że powinien być taki:

Zmiana/rozjaśnienie koloru zębów następuje po każdej aplikacji PureLite Home. Już po 2-3 zabiegach widać znaczącą różnicę. Optymalny i trwały efekt można uzyskać po serii 6-8 codziennych aplikacji. Zęby można wybielić maksymalnie do uzyskania swojego naturalnego koloru. Trwałość wybielenia zależy od porowatości zębów oraz stylu życia. PureLite Home nie powoduje nadwrażliwości zębów i jest bezpieczny dla zdrowia, dlatego też zabieg wybielania można powtarzać co 3 miesiące. W przypadku osób posiadających wyjątkowo ciemne zęby, uwzględniając ich osobnicze predyspozycje i uwarunkowania genetyczne, osiągany rezultat często jest dużo lepszy.

Korzyści ze stosowania PureLite Home:

  • natychmiastowe rezultaty
  • bezbolesne działanie, brak efektu nadwrażliwości zębów zarówno podczas zabiegu, jak i po zabiegu,
  • prostota i wygoda użycia - nie wymaga przygotowania barier ochronnych na dziąsła,
  • szyny termalne w zestawie - nie trzeba ich zamawiać u stomatologa,
  • bezpieczeństwo - produkt zgodny z obecnie obowiązującymi przepisami.


Moja opinia , efekt:
Na zdjęciu nie jest to tak bardzo widoczne ale zęby rozjaśniły się o przynajmniej 3 tony , produkt nie spowodował u mnie żadnej nadwrażliwości zębów bądź dziąseł . Jedynie miałam mały problem z 'wytrzymaniem' ponieważ produkt należy trzymać na zębach 30-40  minut  co spowodowało , że ślina chciała mi uciec z buzi  .  Po zabiegu należy wypłukać usta lub wytrzeć pozostałości żelu , po jego usunięciu zęby były gładkie i mogłam odczuć uczucie świeżości . 
PureLite Home można kupić w internecie za 69 zł , patrząc na to , iż zabieg powinno się powtarzać co 3 miesiące śmiało mogę stwierdzić , że produkt jest wydajny i wart swojej ceny. 

4 komentarze:

  1. Super produkt i efekt też genialny! :)

    Zapraszam Cie również do siebie. Aktualnie trwa konkurs, może weźmiesz udział? :)
    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciu też widać efekt bielszych zębów, piękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tylko na wybieleniu zębów zależy to pół biedy, gorzej jak na przykład ząb trzeba wstawić. Wtedy to już naprawdę dobrych fachowców trzeba znaleźć jak implanty lublin . Co jak co ale ładny uśmiech to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chce wybielić zęby w przyszłości ale najpierw muszę wszystkie wyleczyć i wzmocnić dziąsła. Mam zapaleie też i leczenie w toku. Ale taki biały uśmiech to moje marzenie.

    OdpowiedzUsuń