17 czerwca 2016

Bispol - zapach na każdą okazję.

Byłam, jestem i będę fanką wszelakich świec, podgrzewaczy zapachowych. Zawsze chociaż jedna paczuszka musi się znajdować w mojej szufladzie.  Uwielbiam kiedy w mieszkaniu czuć ich zapach, potrafi to wprawić człowieka w naprawdę błogi nastrój.  Dzięki firmie Bispol miałam możliwość wprowadzić nowe zapachy w zakątki mojego domu.


Kiedy kurier przyniósł paczkę od razu wiedziałam skąd ta przesyłka, cudowny aromat świeczek unosił się w powietrzu jeszcze przed otwarciem. Z wielką ciekawością zabrałam się za otwieranie przesyłki której zawartość mnie nie zawiodła. Moim oczom ukazały się dwie duże świeczki oraz 5 paczek podgrzewaczy.


Najbardziej zaciekawiła mnie świeczka w zaokrąglonym szkle, z cudowną szatą graficzną o zapachu jabłka z cynamonem, idealna na chłodne wieczory. Zapach wprowadza mnie w świąteczną atmosferę, jest bardzo ciepły - uprzyjemni każde rodzinne chwile.

Zapach różany, można go kochać albo nienawidzić, ja zawsze wybierałam drugą opcje. Kojarzył mi się zawsze z mdłą, przyprawiającą o ból głowy wonią. W przesyłce znalazłam dwa produkty o takowym zapachu. Jednym z nich jest świeczka w szkle o typowo różanym zapachu, przyznam, że zapach nie jest mdły a wręcz świeży, pachnie naprawdę świeżymi pięknymi różami. Idealna aby wprowadzić wiosnę do naszego domu.  Drugim produktem jest opakowanie 6 podgrzewaczy, tu już zapach jest połączony - róża  paczuli. Pierwszy raz miałam możliwość powąchania takiej kombinacji. Zdecydowanie zapach paczuli bierze przewagę nad różą która jest tylko delikatnie wyczuwalna, jednak jak dla mnie zbyt mdły.


Następnie w moje ręce wpadły 4 podgrzewacze o zapachu truskawki, zdecydowanie przykuły mój wzrok swoim rozmiarem. Zapach? Pyszny, aż chce się go zjeść.

Diamond Chic to kolejne opakowanie podgrzewaczy, tym razem już w standardowym rozmiarze. Jest to mój faworyt. Pachnie pięknie, kobieco, zmysłowo czuć w nim elegancje. Sprawia, że czuję się jakbym była w luksusowym apartamencie. Można się zakochać.


Ostatnie dwa opakowania to Wanilia standardowa oraz jej połączenie z pomarańczą. Zapach wanili wydaje mi się, że każdy lubi. Ja zawsze w sklepie wybieram go jako pewniak , i tutaj także niczym się nie różni .

Jeżeli jesteś tak jak ja miłośnikiem świeczek zapachowych, zachęcam Cię bardzo serdecznie do zapoznania się z asortymentem firmy Bispol. (:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz