4 lipca 2016

TRND - Kampania Pampers Active Baby Dry


Dzięki portalowi TRND, wraz z córką zostałyśmy ambasadorkami marki pampers. 
W nasze ręce trafiła przesyłka w której znajdywała się pełnowartościowa paczka pampers active baby-dry oraz 15 paczek po dwie sztuki do rozdania znajomym.

Przyznam szczerze, że do momentu otrzymania przesyłki usłyszałam/przeczytałam dużo niepochlebnych recenzji tego produktu, sam ten fakt sprawił, że niechętnie zabrałam się za testowanie, jednak dzięki temu byłam mile zaskoczona.
Pierwsza próba, noc - pielucha nie przepuściła ani kropli, dupka nie była odparzona, brak uczulenia.
Druga próba, dzień - dzięki rozciągliwym rzepom pampers dobrze przylega, dzięki czemu pielucha się nie zsuwa a córka może biegać i bawić się bez obaw, że coś przeleci, brak odparzeń.

U mnie pampers jak najbardziej się sprawdza, a jakie są wasze opinie ? 




3 komentarze:

  1. My również testujemy i jesteśmy bardzo zadowoleni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. My też mamy okazję testować :) Bardzo długo nie miałam możliwości brania udziału w kampanii TRND ale ta jest dla nas wprost idealna. Bardzo się cieszę, że mam okazję rekomendować tak dobry produkt. Moja córka ma wrażliwą skórę i nie każda pieluszka jej służy. W nowych Pampersach Active Baby Dry skóra mojej pociechy jest zdrowa i niepodrażniona. Pieluszki są bardzo cienkie, dobrze dopasowują się do ciała dziecka, nic z nich nie przecieka. No i najważniejsze: zatrzymują wilgoć w środku, nawet po kilku godzinach są suche. Dla mnie to najlepsze pieluszki!

    OdpowiedzUsuń
  3. luuubię to :) zawsze bylam zwolenniczką pampersów by pampers ;) i jednak nie da się ich podrobić, polecam z całego serca pieluszka mokra jak... a pupcia nie ;) a do tego pieluszki pachna :) rewelacja

    OdpowiedzUsuń