23 listopada 2016

Mollon pro - Hybrid Shine

Mollon PRO Professional to francuska technologia, jakość i styl. Tworząc profesjonalne produkty do stylizacji oraz pielęgnacji paznokci czerpane są z najnowszych rozwiązań technologicznych i trendów kosmetycznych w dziedzinie jakości i innowacji.
Inspiracją Mollon PRO jest tworzyć z pasją, dbając o piękno i styl kobiety. W szerokim asortymencie na pewno każda z nas znajdzie coś dla siebie. Dzięki współpracy z firmą otrzymałam akcesoria dzięki, którym zaczełam swoją przygodę z manicure hybrydowym.


Na co dzień można spotkać dużo osób, które posiadają na swoich paznokciach właśnie hybrydę. Niektóre robią same, inne u kosmetyczki. Przyznam, że i mnie to zafascynowało gdy coraz większa ilość znajomych właśnie postawiła na ten manicure. Na kosmetyczkę brak czasu bądź pieniędzy a dzięki uprzejmości firmy MollonPro i ja dołączyłam do fanów paznokci hybrydowych robionych w zaciszu swego domu. Otrzymałam to co jest najważniejsze, czyli kilka kolorów lakieru, top i base coat, płyn do usuwania hybryd, preparat odtłuszczający płytkę paznokcia oraz do usuwania warstwy dyspersyjne. Gdy zobaczyłam wszystkie te buteleczki przyznam, że nie wiedziałam po co, na co tego tak dużo, w końcu nigdy jeszcze nie miałam możliwości zrobienia sobie hybryd. Jednak internet działa cuda i gdy tylko posprawdzałam produkty w internecie do czego służą wydało mi się to bardzo proste. W zestawie nie otrzymałam lampy więc minęło kilka ładnym dni zanim udało mi się, dzięki mamie ją otrzymać.Już następnego dnia po otrzymaniu lampy, nie czekając aż moje kochane dziecko zaśnie, rozpoczęłam 'mój pierwszy raz' z hybrydami. Precyzja jaką trzeba włożyć w ten manicure oraz cierpliwość z początku mnie irytowały jednak z każdą chwilą, z każdym widzianym efektem stało się to przyjemnością. Wiadomo, efekt pierwszej hybrydy na moich paznokciach nie był idealny jednak byłam i jestem z siebie dumna, że wykonałam to sama. :)A jak to wygląda u was, macie już pierwszy raz za sobą czy wolicie korzystać z usług kosmetyczki? ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz