14 lutego 2020

EMMA - POLSKA MARKA ODZIEŻY DZIEWCZĘCEJ


Mała dama, księżniczka, królewna to tylko pare zwrotów, których używamy w stosunku do naszych córek. Chcemy aby zawsze czuły się kochane, potrzebne i staramy się zapewnić im wszystko co choć trochę je uszczęśliwi. Z dziewczynkami wydaje mi się, że jest łatwiej, bo co zadowoli najbardziej małą dame? W naszym przypadku oczywiście sukienka!
Dziś chciałam wam zaprezentować sukienkę, którą moja córka pokochała od pierwszego wejrzenia, mianowicie sukienkę z tiulowym dołem w kolorze granatowym od naszego polskiego producenta, a właściwie producentki Emma.
Sukienka, którą prezentuje córka jest wykonana z poliamidu. Jej góra wykonana jest z wysokogatunkowej tkaniny żakardowej, w naszym przypadku w kolorze granatowym jednakże dostępna jest także w odcieniu ecru. W pasie wiązana jest wstążką rypysową, dzięki czemu idealnie dopasowuje się do sylwetki. Aby łatwiej było ją ubrać z tyłu znajduje się nakryty zamek, który po zapięciu jest zupełnie niewidoczny przez co kreacja wygląda wspaniale. Zdjęcia niestety nie oddają całego jej uroku jednak, najlepszą rekomendacją jest reakcja córki, która tak jak już wspomniałam wcześniej, nie chciała jej zdjąć ! Sukienka jest elegancka, idealnie nadaje się na wszelakie 'poważniejsze' imprezy, ale również na tyle wygodna, że można ją założyć na spacer. U nas zbliża się ślub członka rodziny, więc na pewno córka wystąpi w tej sukience, i jestem pewna, że wzbudzi niemały zachwyt.
Firma Emma ma w swoim asortymencie naprawdę duży wybór ubrań, dzięki czemu znajdziesz idealny strój na każdą okazję. Jest to firma dzięki której Twoja córeczka ma możliwość bycia księżniczką w niepowtarzalnych sukienkach tworzonych z miłością.


2 komentarze: