10 lipca 2015

LBA - Libster blog award

Dzisiaj trochę o mnie. Dostałam nominację do LBA - Libster Blog Award od dwóch blogów :
Wcześniej nie miałam czasu na odpowiedzi dlatego zamieszczam je z opóźnieniem ;-) Macie szansę mnie trochę poznać , zachęcam do zadawania pytań również w komentarzach, chętnie odpowiem! ;)


1.Dlaczego założyłeś bloga? 

Bloga założyłam aby dzielić się z czytelnikami produktami które można otrzymać za darmo i zachęcać aby też spróbowali swoich sił.

2.Co sądzisz o moim blogu? 

Ładna szata graficzna , blog lifestyle'owy .

3.Jaka jest Twoja ulubiona książka? 

Jak byłam mniejsza przeczytałam książkę 'Skarb' jednak autora już nie pamiętam. Do tej pory pamiętam fabułę książki, bardzo mnie wciągnęła

4.Wierzysz w szczęśliwe zakończenia? 

'Szczęśliwe zakończenia są tylko w filmach' wszystko zależy od nas, od naszych chęci i postawy.

5.Co myślisz o Harcerstwie? 

Kiedyś uczęszczałam , bardzo pozytywnie wspominam.

6.Twoje najlepsze i najgorsze wspomnienie? 

Najlepsze - narodziny mojej córki, ma już 5 miesięcy.
Najgorsze - zawiść ludzka

7.Co zmieniłabyś/zmieniłbyś na moim blogu? 

Każdy prowadzi jak uważa , najważniejsze aby podobał się autorowi.

8.Twój ulubiony cytat to? 

' Make your own luck .'

9.Jaką jest/była Twoja ulubiona gra planszowa? 

Zdecydowanie monopol!

10.Co sprawia, że się uśmiechasz? 

Staram się cieszyć ze wszystkiego , nawet z najmniejszych drobiazgów.

11.Co najbardziej lubisz w swoim życiu?

To, że jestem sobą!

12. Skąd taka nazwa bloga?

Nazwa opiniowo postała ponieważ zamieszczam na blogu opinie o produktach jakie otrzymuję. 

13. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?

Każda którą zrobi mój Partner ;-)

14. Jak zaczęła się twoja historia z blogiem?

Dołączyłam do grupy na facebooku o darmowych gadżetach, stwierdziłam  , że chętnie podzielę się z czytelnikami ofertami oraz opiniami produktów które możemy otrzymać za darmo

15. Kto jest twoim idolem?

Nie mam.

16. Jakie są twoje hobby?

Kiedyś był to taniec , dziś - rodzina.

17.Czy twoi znajomi, rodzina wiedzą, że masz bloga?

Niektórzy na pewno tak.

18. Jakie są twoje ulubione blogi?

W sumie to wszystkie ,którą mają podobną tematykę do mojej ;-)

19. Lubisz czytać blogi podróżnicze?

Jak któryś mnie zainteresuje to owszem.

20. Czy od kąt masz bloga zmieniło się twoje życie?

Zostałam mamą więc jestem na urlopie macierzyńskim, odkąd prowadzę bloga otrzymałam wiele produktów dla mnie i dla rodziny . Chociaż w taki sposób mam wkład własny w utrzymywaniu domu .

21. O czym najczęściej są twoje posty?

Tak jak wspominałam o produktach które otrzymuję od różnych firm oraz możliwości ich zdobycia.


Tyle ode mnie, zachęcam do zadawania pytań w komentarzach! 
NIE NOMINUJĘ ! Jeżeli ktoś ma ochotę wziąć udział niech się do mnie zgłosi a chętnie zadam mu pytania

2 komentarze:

  1. U mnie też dzisiaj odpowiedzi na pytanka! :) Fajnie napisane i odpowiedziane. :) Poklikałam troszkę w reklamy :) http://.cleoklepko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mądre odpowiedzi, jestem pod wrażeniem:)

    http://talastbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń