9 lipca 2015

Sadza Soap - '' kamień węgielny śląskiego dizajnu ''

Nie sądziłam , że znajdzie się produkt , który jeszcze mnie zaskoczy , że biorąc w rękę będę miała wątpliwości do czego on służy, a jednak . Sadza soap zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie !


Otrzymałam czarne mydło glicerynowe w kształcie bryły węgla z węglem aktywnym. 
Gdy przesyłka trafiła w moje ręce  nie do końca byłam przekonana czy to aby na pewno jest ten produkt ;)


Ładna oprawa graficzna pudełka od razu przyciągnęła mój wzrok . Przezroczysty przód sprawia , że produkt jest dobrze wyeksponowany i wydaję mi się ,że chociażby z czystej ciekawości przyciągnie wiele spojrzeń , a turystów którzy odwiedzą Śląsk na pewno zachęci do kupna - aby ozdobić łazienkę lub wręczyć nietuzinkową pamiątkę . Napisy są w trzech językach : polskim, śląskim oraz angielskim co sprawia , że produkt jest bardziej ekscytujący chociażby dla obcokrajowców.



Sadza Soap jest na rynku od zaledwie 2 lat , a już stała się najbardziej rozpoznawalnym i popularnym śląskim gadżetem. Nic dziwnego! Mydło inspirowane jest Śląskiem regionem , gdzie węgiel zawsze był największym bogactwem . Łączy nowoczesność z tradycją regionu i łamie stereotypy - to węgiel , który nie brudzi a myje!
Można zapytać dlaczego akurat węgiel , odpowiedź jest prosta , jest to najbardziej naturalny czynnik odkażający na świecie. Pochłania zanieczyszczenia i toksyny nie tylko z powierzchni , ale nawet z głębszych warstw skóry . Ma silne działanie przeciwzapalne i bakteriobójcze , a jednocześnie , co łamie kolejny stereotyp, rozjaśnia skórę . Dzięki unikalnym właściwościom węgla aktywnego i gliceryny , mydło ma działanie antybakteryjne, detoksykujące , rozjaśniające , nawilżające i łagodzące podrażnienia. To produkt dla każdego - do każdego typu cery .




Gdy wyciągnęłam produkt z opakowania byłam mile zaskoczona . Spodziewałam się,że będzie szorstkie , brudzące. Nic bardziej mylnego! Mydło jest przyjemne w dotyku dzięki glicerynie. Nie pozostawia czarnej warstwy na skórze. Po zamoczeniu nie unosi się żaden zapach , jak dla mnie jest bezwonne . Piana , którą uzyskujemy przybiera lekko szarawy kolor . Po umyciu twarzy mam wrażenie delikatnej i odżywionej skóry - w końcu Sadza Odmładza! 

Produkt jest testowany dermatologicznie i uzyskał pozytywny wynik specjalistycznych badać przeprowadzonych przez Centrum Kosmetyków dr Piotr Koziej.

Moja opinia? 
Produkt bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Dzięki Sadza Soap nietuzinkowe mydło znalazło się w mojej łazience , a zdziwienie osób które chcą umyć ręce bezcenne ! Mydło wywołuje bardzo pozytywne emocje i potrafi nie jedną osobę wprawić w osłupienie . 
Jeżeli więc lubicie świetnie wyglądające gadżety , bądź  z czystej ciekawości chcecie zakupić produkt zapraszam na http://sadzasoap.com/ . 
Cena tego niezwykłego produktu to 25 zł .

1 komentarz:

  1. super post.
    zapraszam do siebie: http://milesofeliafloswelcome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń