7 lipca 2015

Soft Brush od MAM Baby


Kolejnym produktem , który znalazł się w przesyłce od firmy MAM Baby jest 



Po zrobieniu mleka w butelce na ściankach pozostaje osad. Im butelka wyższa tym trudniej nam dokładnie doczyścić środek . Szczotka Soft Brush w takich sytuacjach jest niezbędna. W przeciwieństwie do innych szczotek - nie jest zrobiona z 'włosków' więc przy wyciąganiu z butelki nie musimy się obawiać , że zebrana woda pryśnie na nas . Jest wykonana z miękkiego i delikatnego materiału dzięki czemu nie porysuje nam butelek . Wygodny i ergonomiczny kształt tylko dodaje jej uroku.


Co mnie najbardziej ujęło - szczotka ma dwa końce! 
Z jednej strony oczywiście szczotka do czyszczenia butelek a z drugiej , coś z czym się jeszcze nie spotkałam - końcówka do mycia smoczków od butelek. W końcu nie muszę używać do tego palca ;-)
Jest to bardzo pomocna część dzięki której mycie jest jeszcze bardziej przyjemne . 
Śliczny zielony kolor sprawia , że kuchnia staje się bardziej kolorowa . A gdyby dostało się do rąk dziecka mam tą pewność , że nie zrobi sobie krzywdy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz