12 października 2015

Wieszaki na ubrania, na klucze na co chcesz ! - KIZO Design


KIZO Desing - firma , która łączy w sobie elegancki styl oraz niebanalne wzornictwo sztuki użytkowej. Dzięki niepowtarzalnym przedmiotom z asortymentu firmy , możemy stworzyć swoje, jedyne , wyjątkowe wnętrze . Wysoka jakość stali , nowoczesność , precyzyjne wykonanie sprawią, że każdy produkt idealnie wpasuję się do wnętrza .  Specjalna farba strukturalna doskonale zabezpiecza każdy przedmiot  np.: przed korozją . 
KIZO Design zachwyca dbałością o detale .



Uwielbiam upiększać wnętrze swojego mieszkania , pewnie jak każda kobieta . Uważam , że nawet najbardziej zadbane mieszkanie bez odpowiednich dodatków nie ma charakteru . Dzięki firmie KIZO Design możemy dodać naszym pomieszczeniom uroku. Z reguły banalne przedmioty takie jak na przykład wieszaki mogą być niezastąpionym dodatkiem , który odmieni nasze wnętrza o czym mogłam się przekonać dzięki współpracy . 




Nie ukrywam , że do samego końca nie wiedziałam jaki 'kształt' wieszaka do mnie dojdzie . I szczerze była to niesamowita niespodzianka . W DOMU NAJLEPIEJ ! Co lepiej by mogło pasować do mojego mieszkania ? Ten napis wyraża wszystko ;-) Tego typu wieszaki są dla mnie nowością , przyznam szczerze , że nie spotkałam się wcześniej z tak zaskakującym designem rzeczy którą każdy z nas ma w domu .Jestem przekonana, że każdy potencjalny klient KIZO Design wybierze coś co będzie pasowało do wystroju w 100 %.

Szeroki asortyment firmy to nie wszystko . Dbają o każdy szczegół , chociaż by taki , że do każdej przesyłki jest załączony pakiet wkrętów aby bez problemu zawiesić na ścianie .  Niby mała rzecz a mnie bardzo ucieszyła bo cenię sobie bardzo funkcjonalność .



Oczywiście wieszaki to nie jedyny produkt , który oferuje firma więc
serdecznie zapraszam do zapoznania się z ofertą  :
http://www.kizo-design.pl/
Tym bardziej polecam , iż  dzięki rejestracji w eSklepie otrzymuje się 10% rabatu na całe pierwsze zakupy


***




Chcesz także zostać szczęśliwym właścicielem wieszaka na klucze od KIZO Design ?
Wystarczy , że weźmiesz udział w moim konkursie w którym do zdobycia aż 1 z 3 wieszaków !
 Więcej informacji znajdziesz tutaj:
KONKURS

1 komentarz:

  1. Wieszaki, które są upominkiem można już znaleźć na naszym eSklepie pod adresem www.kizo-design.pl/wieszaki/napis-klucze lub naszym Allegro ;)

    W domu najlepiej? Tutaj: www.kizo-design.pl/wieszaki/napis-w-domu-najlepiej-xl

    Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń