10 grudnia 2015

' Dlaczego HiPP? Bo Bio ! - kaszka bananowa z sucharkami

Jakiś czas temu informowałam was o dużej akcji ' Dlaczego HiPP? Bo Bio !Wypróbuj , polub , podziel się opinią ! ' . Do rozdania było aż 16000  . Jako mama oczywiście wzięłam udział i nie zawiodłam się , dwa tygodnie od odczytania maila o wygranej otrzymałam dwa duże opakowania kaszek dla maluchów oraz dwie łyżeczki zapakowane w praktyczne pudełeczko .


Otrzymałam kaszkę mleczno-zbożową banany z sucharkami po 4 miesiącu oraz kaszkę mleczno-zbożową z biszkoptami po 6 miesiącu . Oby dwa opakowania zawierają  2 torebki x 250 g . Zaczęłam od podania córce kaszki bananowej z sucharkami , sama byłam ciekawa smaku .

Kaszka zawiera: mleko modyfikowane następne , które zawiera żelazo , wapń i witaminę D , jod , cynk i witaminę C , witaminę A , wartościowe, lekkostrawne zboża , kwasy tłuszczowe Omega-3 
Składniki: mleko następne 42 % ,  ( serwatka z mleka częściowo odmineralizowana  w proszku , oleje roślinne , mleko chude w proszku , mąka ryżowa , witamina V , siarczan żelazawy , siarczan cynku , witamina E, niacyna , kwas pantotenowy, witamina B1 , B6 , B2 , A1 , jodan potasu , kwas foliowy , witamina K , selenian sodu , siarczan miedzi ,  witamina D , biotyna ) , płatki zbożowe ( z pełnoziarnistej pszenicy 20 %) , serwatka z mleka częściowo odmineralizowana w proszku , mleko chude w proszku , płatki bananowe 5 % , sucharki 3 % , węglan wapnia , witamina B1 , A1, D .


Zapach jest przyjemny , przypomina banany ,spróbowałam  z ciekawości ,  smak jak dla mnie cierpki z nutką owoców . Córce bardzo smakowało co widać na załączonym zdjęciu i myślę, że to jest wystarczająca rekomendacja ;)


1 komentarz:

  1. Niebawem i ja będę interesowała się testowaniem produktów dla maluszków :)

    Tymczasem zapraszam do wspólnego obserwowania i komentowania blogów :)

    http://belfertestuje.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń