16 grudnia 2015

Długo wyczekiwany ręcznik - Decorazzi


Konkurs z Decorazzi już dawno za nami , pamiętacie ? Można było zdobyć bony rabatowe , poszewki na poduszkę, ręczniki oraz dla najlepszych komplety pościeli. Zasady były proste , wystarczyło aby jak największa ilość osób wzięła udział w konkursie z naszego polecenia . Mi udało się uzbierać , dzięki wam , na ręcznik. 




Tak na prawdę już myślałam , że nic nie dostanę . Kolejne osoby zamieszczały posty o treści, że przesyłka do nich dotarła a u mnie cisza . Decorazzi nie odpowiadało a coraz większa ilość osób zarzucała im oszustwo . W końcu firma zamieściła post ,iż to wszystko z winy Poczty Polskiej , parę dni później w końcu doczekałam się mojej przesyłki . 
Otrzymałam długo wyczekiwany różowy ręcznik z motylkiem o wymiarach 50 x 90 . Jest bardzo miękki i przyjemny w dotyku. Obwódka w okół motyla zrobiona jest z dżetów, co dla mnie jest mało praktyczne , bo na pewno w praniu bądź przy normalnym użyciu będą odpadać , ale trzeba przyznać , że wizualnie wygląda bardzo ładnie . Opłacało się czekać , już zajmuje miejsce w mojej łazience i prezentuje się na prawdę godnie (:

______________

a Wy braliście udział? Na co udało wam się uzbierać?  

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne te ręczniki i widać, dobra jakość :)
    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie brałam udziału - a ręcznik bardzo ładnie się prezentuje :-) Tylko rzeczywiście takie ozdóbki są mało praktyczne - ale za to ładnie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt :)

    http://belfertestuje.blogspot.com/2015/12/wesoych-swiat-bozego-narodzenia.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ten reczniczek jest taki słodki :D

    OdpowiedzUsuń