6 września 2016

Marka Haft- Dekoracje z myślą o przyszłości.


Każda kobieta lubi gdy jej wnętrze nabiera charakteru a to za pomocą dobrze dobranych dekoracji. Dzięki firmie Haft nadamy pomieszczeniu nowego designu ponieważ specjalizuje się ona w aranżacji najpiękniejszych wnętrz.  W moje ręce trafiła bardzo obszerna przesyłka.
Przyznam, że najbardziej zaskoczyła mnie torba, nie spodziewałam się iż firma ma także takie produkty w asortymencie, ponadto otrzymałam serwetki, obrus, bieżnik oraz panele żakardowe. Jednak to nie wszystko co może nam zaoferować firma, asortyment jet bardzo obszerny ale jest coś co wyróżnia firmę na tle innych, mianowicie Marka Haft postanowiła zaprojektować tkaninę stworzoną z przędz poliestrowych pochodzących z… recyklingu!  Dla mnie to duża nowość gdyż do tej pory nie spotkałam się nigdzie z taką tkaniną która osobiście mnie zachwyciła ! Tkanina ReTex to nowość produktowa od marki Haft. Materiał został wykonany z przędz, które pozyskano w procesie wtórnego przetworzenia butelek plastikowych. Dzięki temu otrzymał on międzynarodowy certyfikat Repreve. Oznacza to, że tkanina składa się z min. 30 proc. z przekształconych butelek PET. Warto również zaznaczyć, że uzyskaną przędzę cechuje wysoka jakość i wytrzymałość. – Możliwość wykonania czegoś niezwykłego, a przy tym wspierającego ochronę środowiska to szansa, której nie mogliśmy nie wykorzystać. Oferta tkanin ReTex będzie się stale poszerzać, tak by trafić w gusta każdego klienta – dodaje Magdalena Tomaszewska, ekspert firmy Haft. 
Innowacyjna tkanina ReTex jest dostępna w 21 deseniach. Kolorystyka inspirowana barwami natury sprawia, że idealnie dopasowuje się do każdego wnętrza. Można z niej wykonać, m.in. poszewki na poduszki, narzuty czy zasłony. To niebanalne uzupełnienie wnętrz urządzonych w minimalistycznym i nowoczesnym stylu. Dzięki tkaninie klasyczne przestrzenie zyskają blasku. A wszystko to jest dodatkowo uzasadnione ekologicznym i odpowiedzialnym wyborem. Ja zdecydowanie jestem na tak , a jak wasze odczucia? 
Powróćmy do asortymentu firmy oraz przesyłki.
Torba o której już wspomniałam. Szary kolor w białe kwiaty, plusem są długie rączki dzięki czemu jest wygodna przy noszeniu na ramieniu. Pojemna i wytrzymała, idealna na zakupy a po złożeniu idealna do torebki. Towarzyszy mi teraz codziennie, ujęła mnie swoją prostotą a zarazem wyglądem i funkcjonalnością.
Obrus w kwiaty o wymiarach 160x120 idealnie sprawdza się nie tylko od święta ale i na co dzień , dodaje mieszkaniu elegancji. Dostępny w czterech kolorach oraz trzech rozmiarach, 100% poliester.
Bieżniki jak dla mnie są elementem, które potrafią dodać stolikowi elegancji swoją prostotą. Sama posiadam w swoim asortymencie kilka sztuk i jestem bardzo zadowolona, dzięki zmianie koloru łatwo nadać pomieszczeniu nowy wygląd.
Serwetki to element, którego nie może zabraknąć w żadnym domu. Idealnie nadają się do dekoracji stołu o czym będziecie mogli przekonać się w późniejszym poście gdzie pokażę jakie cuda można z nich zrobić. No i oczywiście haftowane serwety które idealnie nadają się na środek stołu gdzie można na nich postawić swoje słynne danie by prezentowało się jeszcze smaczniej , bądź oczywiście na przykład pod wazon, można znaleźć dla nich wiele zastosowań. 

Zdecydowanie zachęcam do zapoznania się z pozostałym asortymentem firmy, gdyż mogę wam obiecać, że jakość was zadowoli a są to produkty na prawdę na każdą kieszeń!  -> http://www.haft.com.pl/

1 komentarz: