17 lutego 2017

Rapid White - piękne i białe zęby już po jednym umyciu.

Każdy z nas marzy o białym, pięknym uśmiechu. Niestety zwykłe pasty nie dają sobie z tym rady bądź efekt jest na prawdę znikomy. Dla mnie osobiście jest ważne to aby mieć piękne,białe zęby dlatego też już nie raz mogliście przeczytać na blogu recenzje produktów wybielających. Dziś kolejny z nich a mianowicie Rapid White czyli wybielająca pasta do zębów .
Rapid White to innowacyjna technologia „Optical Whitening” z białymi pigmentami skutecznie działa podczas stosowania pasty i sprawia, że zęby wydają się bielsze. Efekt optyczny jest tymczasowy i zanika w ciągu dnia w zależności od spożywania posiłków. Ponowne mycie zębów umożliwia przywrócenie tego efektu. Ponadto oprocentowana w USA formuła umożliwia szczególnie skuteczne usuwanie cząsteczek brudu z zębów i zapobiega nowym przebarwieniom. Pasta zawiera fluor, który pomaga wzmocnić i zremineralizować szkliwo, zapobiega powstawaniu kamienia i osadu nazębnego oraz ma odświeżający miętowy smak.Dowiedziono klinicznie, że zęby stają się bielsze nawet o 1,5 stopnia już po jednorazowym umyciu, czy aby na pewno?
Pasta znajduję się tubce tak jak większość tego typu produktów. Szata graficzna przyciąga wzrok jednak nie wyróżnia się ona na tle innych, jednak to ma najmniejsze znaczenie gdyż najważniejszy jest efekt. Bardzo byłam ciekawa czy obietnice producenta się sprawdzą bo przyznam, że są bardzo kuszące. Nałożyłam produkt na szczoteczkę, myłam zęby co najmniej przez dwie minuty jak zaleca producent, następnie dokładnie opłukałam jamę ustną. Mogę szczerze stwierdzić, że po użyciu pasty zęby stały się bielsze, jednak tak jak napisano na opakowaniu w ciągu dnia efekt zanikł. Wiadomo, że im dłużej będziemy używać produkt tym zęby będą stawały się bielsze jednak osobiście wolę produkty, które zapewniają długotrwały efekt. Jednak gdy chcesz już dziś zachwycić znajomych pięknym uśmiechem zdecydowanie użyj Rapid white.

2 komentarze:

  1. Ciekawa jestem tego produktu. Szkoda, że efekt jest taki krótkotrwały...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hollywoodzki uśmiech? Nie tylko w reklamach! Dzięki Centrum Stomatologii Dentech (http://www.centrum-stomatologii.pl) moje sny się spełniły.

    OdpowiedzUsuń