21 marca 2017

ALL4SILVER - KOLCZYKI NA KAŻDĄ OKAZJE

Mówi się, że biżuteria to najlepszy przyjaciel kobiety. Myślę, że jest w tym dużo racji bo która z nas nie lubi mieć dużo błyskotek? Ja lubię ! Mimo, że większość leży a zakładam tylko na jakieś większe okazje. Najczęstszym elementem mojej biżuteryjnej garderoby są kolczyki. Dziś zaprezentuje wam moje nowe nabytki od All4silver Hurtownia Biżuterii
Oba zestawy jest to srebro próby 925, pierwsze są wykończone złotem platerowanym. Od razu przykuły mój wzrok gdyż mimo tego, że są to proste kolczyki wyglądają bardzo elegancko i będą pasowały do większości kreacji. Są eleganckie, pięknie prezentują się po założeniu. Natomiast druga para są to kolczyki jak dla mnie na co dzień chociaż na wyjście także idealnie się wypasują. Delikatne ozdobione sześcioma kamieniami, dzięki, którym pięknie się mienią.
Hurtownik All4Silver ma w swoim, bardzo dużym, asortymencie przeróżną, piękną biżuterię. Począwszy od mały kolczyków do przepięknych wisiorków z kamieniami półszlachetnymi. Asortyment zapewnia także coś dla naszych pociech, w asortymencie znajdują się piękne kolorowe przywieszki, bransoletki i kolczyki które na pewno spodobają się waszym córką. Ja dla mojej także coś wybrałam, ale o tym w kolejnym poście dotyczącym biżuterii .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz