30 marca 2017

GLOBAL COSMETICS - 58 GUCCI GUILTY


Gucci Guilty, odkąd usłyszałam tą nazwę w reklamie nie mogła wyjść z mojej głowy, a nawet przyznam, że mnie zaintrygowała. Kiedy zobaczyłam, że w asortymencie Global Cosmetics znajduje się odpowiednich owych perfum wiedziałam, że musi on być mój.
Kiedy w końcu moja perfumetka do mnie dotarła, nie mogłam się doczekać aż powącham zapach. Coś mną kierowało, że stanie się on jednym z ulubieńców i tu też się nie pomyliłam. Produkt znajduje się w buteleczce z dozownikiem o pojemności 33 ml, jak większość produktów z owej strony. Osobiście nie miałam okazji powąchać oryginalnych perfum, więc czy są podobne nie mogę stwierdzić za to szczerze powiem, że zapach mnie uwiódł od pierwszego momentu. 
Gucci Guilty to kwiecisto - orientalny zapach idealny przede wszystkim na jesień. Dzieje się tak dzięki ciepłej, suchej podstawie, którą tworzy kombinacja paczuli i ambry. Głównie aromat ambry dodaje perfumom Guilty powiewu zmysłowości. Jednocześnie połączenie z uwodzicielskim zapachem lilii, pelargonii i brzoskwini tworzy seksowną kombinację wywołującą wyzywającą i zmysłową atmosferę. Zapach jest bardzo świeży, słodkawy. Zdecydowanie wart jest naszego zainteresowania. Nie jest zbyt intensywny dzięki czemu nie jest duszący. Daje poczucie kobiecości, pewności siebie. Woń utrzymuje się długo na skórze dzięki czemu możemy się cieszyć pięknym zapachem przez parę ładnych godzin.
Perfumy te są dedykowane każdej kobiecie, która pragnie zapachem podciągnąć swoja odwagę i pewność siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz