8 marca 2017

PNEUMOVIT SEPT - ULGA NA BOLĄCE GARDŁO W PASTYLKACH

Zmiana pogody wpływa osłabiająco na nasz organizm, a przeziębienie czeka tylko aby nas dopaść. Warto mieć zawsze w torebce pastylki do ssania na gardło gdyby nagły ból złapał nas w najmniej odpowiedniej sytuacji. U mnie znalazły swoje miejsce pastylki Pneumovit Sept.


Pastylki znajdują się w kartonowym opakowaniu, jak większość leków, w skład którego wchodzą dwa listki liczące 16 pastylek. Zawierają one miód pszczeli, witaminę C, szałwię, eukaliptus, bergamotka, cytryna, mentol oraz uzdrowiskową wodę mineralną, myślę, że składem będą odpowiadały większości z nas. Pastylki łatwo się rozpuszczając dając natychmiastową ulgę w bólu gardła,przyjemnie łagodzi stan zapalny oraz nawilża gardło. Pyszny smak w którym można wyczuć w większości miód oraz mentol dają poczucie orzeźwienia co sprawia, że chętnie po nie sięgam. Z wyglądu przypominają znany każdemu cholinex jednak porównując skład pneumovit sept wypada dużo lepiej.  Należy pamiętać, że każde leki należy brać z umiarem, w tym przypadku dziennie możemy przyjąć do 4 pastylek.


3 komentarze:

  1. Mi to nie pomogło...pani w aptece zachwalala...ale cóż może innym pomaga...ja wole sebidin:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego produktu ale zazwyczaj na bolace gardło biorę cholinex :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze pod ręką mam cholinex bo mi pomaga ;)

    OdpowiedzUsuń