12 kwietnia 2017

ZYSKUJ NA ZAKUPACH I ZDOBĄDŹ CASHBACK

Wiele z nas kupuje przeróżne produkty w sklepach internetowych. Dzięki temu nie musimy wychodzić z domu, oszczędzamy swój czas, nie musimy nosić pełnych, niewygodnych i ciężkich toreb a co najważniejsze możemy porównać ceny produktów na wszelakich stronach dzięki czemu kupujemy najtaniej. Ja poznałam ostatnio nowy portal dzięki, któremu robiąc zakupy poprzez strony internetowe dostajemy cashback, czyli  otrzymujecie  zwrot gotówki (dokładny procent jest wyszczególniony na stronie każdego sklepu). Ten portal to Refunder.pl


Refunder.pl to strona z której rozpoczynasz swoje zakupy w internecie. Logując się do konta na Refunder.pl i przechodząc dalej do sklepów internetowych, zyskujesz zwrot pieniędzy za zakupy zrobione w tych sklepach, które z nami współpracują. Aby zyskać zwrot za zakupy musisz tylko zarejestrować się i robić zakupy. Założenie konta jest darmowe a poza tym dostajesz zwroty pieniędzy przy każdych zakupach. Swoje zwroty zbierasz w Refunder.pl i w każdym momencie możesz na swoim koncie zobaczyć ich status. Zebrane pieniądze możesz przelać na swoje konto bankowe, jak tylko zbierzesz co najmniej 45 zł.

Więc dlaczego nie połączyć przyjemnego z pożytecznym skoro i tak kupujemy w internecie? Cashback staje się coraz bardziej popularny, ja osobiście lubię taką formę 'dorobienia' . Nic mnie to nie kosztuje, założenie konta jest a darmowe a ja nie muszę nic specjalnie robić by procent wydanych pieniędzy powrócił na konto, a wraca już po 48 godzinach. Po prostu robię zakupy jak zwykle a dodatkowo mam z tego profit . Ważne jest również to, że dostajemy zwrot także z artykułów, które są objęte promocją !
Zdecydowanie jest to idealna opcja dla osób, które robią zakupu przez internet. Warto sprawdzić, może i Ty przekonasz się do takiej formy kupowania? Zacznij już dziś oszczędzać ! Bo 
#refunder #zmniejszkoszty !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz