19 kwietnia 2017

FOTOKSIĄŻKA OD SAAL DIGITAL

Myślę, że większość z was już widziała a nawet zapoznała się z akcją jaką przygotowało dla nas Saal Digital, mianowicie chodzi oczywiście o test fotoksiążki. Osobiście również miałam przyjemność dostać się testowania owego produktu. Uwielbiam zdjęcia we wszelakiej formie, jednak fotoksiążki jeszcze nie miałam okazji stworzyć i przyznam, że byłam bardzo ciekawa efektów, tym bardziej, że postanowiłam poświęcić ją w całości na pamiątkę chrztu świętego córki.
Do końca nie widziałam jak się do tego zabrać bo jak mówiłam był to mój pierwszy raz, ale na szczęście na stronie producenta jest wszystko wyjaśnione. Wystarczy pobrać program i zabrać się do tworzenia wspomnień.
Wybrałam fotoksiążkę 19 x 19, z błyszczącymi stronami wewnętrznymi w której znalazło się 26 stron. Nie układałam po parę zdjęć na stronie bo byłam ciekawa efektu całych stron, i nie zawiodłam się. Szczególnie moją uwagę podczas tworzenia zwróciła informacja o jakości zdjęć. Gdy program zauważał, że duże zdjęcie nie będzie dobrej jakości od razu o tym zostawałam poinformowana dzięki czemu w efekcie końcowym uniknęłam rozczarowania. Program jest bardzo prosty w obsłudze, możemy wybierać motywy, wstawiać przeróżne kliparty, filtry i zamieszczać tekst dzięki czemu każdy dokładnie spersonalizuje swoją książkę i będzie wyglądała dokładnie tak jak sobie wymarzył. Kolory są intensywne, niczym nie odbiegają od kolorów z oryginalnego zdjęcia.
Jest to idealna pamiątka na przeróżne okazja. Chociaż zwyczaj wywoływania zdjęć niestety zanika, choć na szczęście nie w moim domu,  w taki sposób możemy utrwalić te dla nas najważniejsze i sprawić, że będą zawsze przy nas a efekt zadowoli i wpędzi w zachwyt każdego 'czytelnika' naszej fotoksiążki.


2 komentarze:

  1. fajna pamiątka uwieczniona na wyciągniecie ręki, a nie wszystko na dysku komputera.
    osobiscie sama tez testowalam od nich , a teraz mam wspolprace z inną fotoksiazką i jestem ciekawa efektu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, pamiątka super !
      Jak otrzymasz fotoksiążkę to podeślij linka, chętnie zobaczę <3

      Usuń