31 sierpnia 2017

IWONICZANKA - WZMACNIAJĄCY KREM DO RĄK I PAZNOKCI

Piękne i zadbane dłonie to wizytówka każdej kobiety.Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak często ludzie zwracają uwagę na tę część ciała, już przy zapoznaniu nowej osoby, podając jej dłoń jesteśmy narażeni na opinię. Osobiście również uważam, że każda kobieta powinna zadbać o nie,i nie chodzi mi tu tylko o manicure,  bo dłoń bez pomalowanych paznokci także może wyglądać pięknie. Chodzi mi o coś co zapewne większość z nas znajdzie w swojej torebce. Sama teraz weź swoją torebkę do ręki i sprawdź czy należysz do tego grona osób,które mają w niej krem do rąk, bo ja zdecydowanie tak, a od pewnego czasu jest  to wzmacniający krem do rąk i paznokci firmy Iwoniczanka.
Produkt znajduje się w plastikowej tubce o pojemności 150ml. Opakowanie jest duże dzięki czemu produkt jest na prawdę wydajny bo niewielka jego ilość wystarczy do rozprowadzenia na całych dłoniach. Krem przeznaczony do codziennej pielęgnacji dłoni i paznokci. Zawiera leczniczą sól iwonicką,bogatą w cenne dla skóry minerały, które pobudzają odnowę naskórka oraz dodatkowo kompleks składników o działaniu wzmacniającym płytkę paznokciową: bio-dostępny krzem połączony z glikoproteiną z drożdży oraz d-Pantenol. Regularne stosowanie kremy wygładza i nawilża skórę  dłoni, wzmacnia płytkę paznokciową zapobiegając jej pękaniu. Przyznam, że dla mnie jest to bardzo ważne aby krem do rąk także wspomagał nasze paznokcie bo w dobie manicuru  hybrydowego, który również sama robię na swoich paznokciach, pozostają one osłabione.
Tak jak wcześniej wspomniałam już niewielka ilość kremu wystarcza na całe dłonie. Po rozsmarowaniu czujemy bardzo przyjemny, kwiatowy, kobiecy zapach który pozostaje na skórze przez bardzo długi czas.  Po dokładnej aplikacji nie pozostawia lepkiej warstwy skóra jest nawilżona, wygładzona i lśniąca a paznokcie błyszczące.
Krem do rąk  to jest zdecydowanie mój must have, który muszę posiadać w torebce. 
A  czy w waszej torebce także się znalazł? :)


18 komentarzy:

  1. Witaj, bardzo fajny przejrzysty design bloga, warty odwiedzenia, zapraszam do nas - stankoos , oczywiście obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie przetestuję ten produkt w przyszłości :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz słyszę o tym kremie, skusiłabym się, ale muszę zużyć swoje zapasy :( pozdrawiam paulinoowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak zapasy się skończą szczerze polecam ten krem ! :)

      Usuń
  4. Chętnie wypróbuję ten krem, bo uważam, że zadbane dłonie to podstawa. Poza tym, czuję się komfortowo kiedy w torebce przy sobie mam ulubiony krem do rąk. Świetny post, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mamy takie samo zdanie ! :)
      Również pozdrawiam! buziaki :*

      Usuń
  5. Świetny wpis o tym kremie, masz rację dłonie to wizytówka każdego z nas i należy o nie odpowiednio dbać. Może skuszę się na krem, jak już zużyje swoje kremy, a ciężko mi to niestety idzie:(
    Z tego co wyczytałam to interesujesz się także manicure hybrydowym tak jak ja, także zapraszam do siebie oraz do wzajemnej inspiracji - chętnie zajrzę ponownie także dodaję do obserwowanych i zapraszam również do siebie :)
    www.eterycznepaznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie stosowałam, ale widzę pantenol w składzie, który kocham miłością wieczną to na pewno trafi to do moich rąk wcześniej czy później.

    Obserwuję i pozdrawiam. :)

    kwiatki-wariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także tym bardziej zachęcam do wypróbowania ! :)

      Usuń
  7. Chętnie bym go wyprobowała :)
    mozna wspolna obs ? zacznij i daj znac http://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi ciekawie, chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. w ogóle nie znam tej marki, ale krem do rąk zawsze muszę mieć przy sobie :)

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo pierwsze słyszę w ogóle o tej marce. A że jestem maniaczką kremów do rąk, to pomyślę o nim w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń