18 sierpnia 2017

PROMEES LINGERIE - CHOKERY I OZDOBNE RAMIĄCZKA


Od pewnego czasu można zauważyć, że na rynku pojawił się pewny dodatek, który wzbudza dużo kontrowersji. Jedni go kochają a drudzy wręcz nienawidzą. Mowa oczywiście o popularnych chokerach, które podzieliły świat mody. Przyznam, że mnie zaintrygowały od razu gdy je zobaczyłam jednak słyszałam również opinię, że noszą je tylko Panie lekkich obyczajów. Oczywiście nie zraziło mnie to bo każdy decyduje o tym co dla niego jest fajne i w czym czuje się dobrze. Ja przyznam, że lubię ten pazur, którego dodają chokery. A jak połączyć modny ostatnio choker z finezyjnymi strapsami, które także są hitem tego lata? Marka Promees znalazła na to sposób!
Akcesoria, drobne dodatki potrafią dodać ubraniom charakteru i indywiduwalności. Dzięki nim możemy zmieniać swoją stylizację w  dowolny sposób i wyróżnić się na tle innych osób. Produkty Promees powstały właśnie po to, aby odmienić nasze kreacje wedle własnych upodobań i sprawić, że poczujesz się wyjątkowo w ubraniu, które nosiłaś już wiele razy. Dzięki temu, że asortyment marki jest na prawdę bogaty możemy wybierać i dopasować dodatki jakie nas interesują. Firma oferuje między innymi  strapsy, które pasują do każdego biustonosza, posiadającego opcję odpinanych ramiączek. Paski można wyregulować zgodnie z własnymi preferencjami, Harnessy, które wprowadzą do twojej bielizny element kokieterii. Niebanalny wygląd i komfort podczas noszenia, Ozdobne ramiączka z kryształkami Swarovskiego, które idealnie dopełnią wieczorową kreację, a codzienny strój zyska dzięki nim nutę elegancji i zagadkowości i oczywiście chokery połączone ze strapsami.
Wiele z was pewnie zastanawia się, czy takie dodatki są wygodne, mogę zdecydowanie potwierdzić, że tak! W żadnym stopniu nie powodują uczucia dyskomfortu. Dzięki regulowanym ramiączkom i rozciągliwemu materiałowi, z którego są wykonane idealnie będą pasowały na każdą sylwetkę. W końcu ubranie powinno pasować do budowy naszego ciała i stylu - tylko wtedy poczujemy się w nim pewnie i atrakcyjnie. Mnie ujęły nieskończone możliwości w jaki sposób za pomocą niepozornych dodatków możemy odmienić swój styl i nadać mu indywidualności. 
A jakie jest wasze zdanie na temat popularnych chokerów? Nosicie czy mówicie stanowcze nie?

5 komentarzy:

  1. Wow świetne są te ramiączka <3 Ja lubię chokery i mam ich kilka w swojej kolekcji :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te ramiączka! Zapraszam na paulinoowo.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie sie bardzo podobają ,o ile założymy je na odpowiednie okazje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wygląda :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie ramiączka dodają seksapilu ;)

    OdpowiedzUsuń