24 sierpnia 2017

KRÓWKI MARKO - ORYGINALNE MORDOKLEJKI

Przedstawię wam dzisiaj MarkoKrówki, co was może zdziwić nie skupimy się dzisiaj na pysznym smaku słodkości z dzieciństwa jednak na ich szacie graficznej zawartej na opakowaniu, na której może się znaleźć wszystko czego sobie wymarzysz, ponieważ firma oferuje krówki reklamowe,  na ślub, urodziny czy wszelkie inne ważne dla nas uroczystości, dlatego też ja zapragnęłam mieć swoje.
W moim przypadku od razu pomyślałam o krówkach reklamowych bloga, dzięki czemu mogę częstować inne osoby i w ten sposób zachęcać do zajrzenia na moją stronę. Co muszę podkreślić po napisaniu wiadomości do firmy niemal bezzwłocznie otrzymałam odpowiedź, co mnie szczerze zaskoczyło. Bardzo cenię sobie szybki i dobry kontakt i ze strony marki Marko Krówka zdecydowanie to otrzymałam. Wspaniałe, wręcz błyskawiczne odpowiedzi, i przemiła obsługa sprawiły, że zechciałam jeszcze bardziej aby krówki znalazły się u mnie w domu. Dzięki płynnej konwersacji, jeszcze tego samego dnia, złożyłam zamówienie i przesłałam wzór jaki chciałam aby znalazł się na słodyczach. Projekt bezzwłocznie został przesłany do grafika i w ciągu 3/4 dni mogłam cieszyć się pierwszym produktem reklamującym mój blog jaki miałam przyjemność otrzymać, aż napatrzeć się nie mogłam :)
Projekt graficzny został wykonany w 100% tak jak zaplanowałam, zresztą możecie sami porównać nagłówek bloga z logo na krówkach i ocenić pracę grafika.  Ja jestem bardzo zadowolona. Cieszę się, że przy okazji zajadania się pysznymi krówkami mogę zwrócić uwagę innych na moją stronę, i możliwie zaciekawić i pozyskać nowych czytelników. :)


5 komentarzy:

  1. Jeny jeden z najlepszych przysmaków w dzieciństwie <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju super wyglądają, az mam ochotę zamówić sobie z jakimś własnym wzorem ;)
    obserwuje i zapraszam do mnie
    fancyem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! :) No uroczo naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o mniam, uwielbiam krówki! pozdrawiam paulinoowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tydzień temu zamówiłem krówki z logo dla firm, które dziś właśnie do mnie dotarły. Za 10 kg krówek znakowanych moim logotypem zapłaciłem jedynie około 350 zł. Uważam, że to naprawdę świetna cena, uwzględniając fakt, że to łakocie najwyższej jakości.

    OdpowiedzUsuń