30 października 2017

STYLOWE, WYGODNE I CIEPŁE CZAPKI OD PRODUCENTA CZAPEK LOMAN

Za oknem pogoda bardzo jesienna.Wyjście bez cieplejszej kurtki, szalika i czapki staje się już odległym wspomnieniem, więc warto sprawdzić czy w naszej garderobie znajdują się cieplejsze swetry oraz dodatki. Jak to się mówi, najwięcej ciepła traci się przez głowę, i dlatego powinniśmy najbardziej zadbać o to, aby zaopatrzyć się w ciepłe i wygodne czapki, a w dodatku stylowe. My już całą rodziną jesteśmy przygotowani na niższe temperatury, a to wszystko dzięki producentowi czapek Loman.

Firma Loman to czołowy producent czapek oraz szali, która istnieje na rynku europejskim od 1992 roku. Firma stawia zdecydowanie na jakość oraz to, że jest lokalnym producentem i daje prace ludziom z regionu. Produkty firmy są starannie dopracowane i przemyślane, tak aby sprostać rosnącym wymaganiom rynku, a szeroki asortyment sprawi, że trafią w gust najbardziej wymagających klientów. Producent oferuje czapki zimowe, męskie, damskie i młodzieżowe, oraz cały czas poszerza kolekcję i stara się tworzyć jak najlepsze czapki dla każdego z nas, dzięki czemu mogłam za jednym razem wybrać produkty dla całej rodziny.
Z bogatej oferty firmy, po dłuższym przeglądaniu strony internetowej, w końcu udało mi się wybrać coś dla każdego z członków rodziny. Mój wybór padł w pierwszej kolejności na czapkę dla córki, długo nie musiałam się zastanawiać nad modelem, ponieważ wiedziałam, że śliczna różowa czapka w serduszka, która od razu wpadła mi w oko, musiała znaleźć się w naszym koszyku. Ciepła, porządna, miękka czapka z podwinięciem z dolnej krawędzi wykonana z 50 % wełny i 50% akrylu. Bardzo dobrze trzyma się na głowie, nie zsuwa się dzięki, czemu zapewnia komfort w noszeniu. Drugi wybór padł na czapkę męską , partner wybrał model bob czarny, czyli czapkę na zimowe temperatury. Wykonana z przędzy 50% wełny, 50% akryl, podszyta paskiem polarowym. Bardzo dobrze układa się na głowie i szczelnie do niej przylega. Zważając na to, że Partner rzadko potrafi dobrać dla siebie odpowiedni model czapki, ta sprawdziła i dopasowała się idealnie. Jako ostatnią postanowiłam wybrać dla siebie, matce też się należy, a co! (; Przyznam, że najdłużej wybierałam odpowiedni dla mnie model. Trudno było mi się zdecydować na jedną czapkę gdyż asortyment modeli damskich jest na prawdę szeroki. W końcu w oko wpadła mi pudrowa czapka. Ciepła i wygodna, również z wełny i akrylu, którą można nosić na wiele sposobów,między innymi można ją wywinąć bądź pozostawić opadającą. Ja osobiście lubię takie 'smerfne' nakrycia głowy więc taki styl najbardziej przypadł mi do gustu. a jako zwolenniczka pudrowych kolorów idealnie trafiła w mój gust.
Teraz śmiało mogę stwierdzić, że ani Jesień ani Zima nam nie straszna bo spędzimy je ciepło, wygodnie a co najważniejsze stylowo.
Jeśli zainteresował was post i sami chcielibyście zaopatrzyć się w piękne czapki tej firmy, możecie zapoznać się z nimi pod linkiem http://www.loman.pl/sklep, ja bardzo ciepło polecam! (:




5 komentarzy:

  1. Ja przez ponad 20 lat nie uznawałam czapek. Teraz biegam po sklepach, aby jakąś kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat jeszcze nigdy nie miałem okazji aby mieć czapkę z tej firmy, ale jestem zdania, że może kiedyś taka okazja się przytrafi. Ja sobie bardzo chwalę nakrycia głowy z https://hatfactory.pl/42-czapki-na-sezon-jesien-zima i także czekam teraz na nową czapkę.

    OdpowiedzUsuń