31 października 2017

KLAMRY DO WŁOSÓW LINZICLIP

Układanie włosów zajmuje Ci sporo czasu? Przyznam, że ja stawiam nie poświęcam temu dużo uwagi ze względu na to, że mam długie włosy i przy takiej długości jest to na prawdę czasochłonne, ale wiadomo, że przychodzą momenty gdy o fryzurę trzeba zadbać. Ja w takich sytuacjach stawiam na proste w wykonaniu fryzury. 
Przedstawię wam kilka moich propozycji, myślę, że większości znanych, na upięcie włosów przy pomocy klamer Linziclip. 
Nowoczesny i modny design, wysokiej jakości, trafi w gust każdej miłośniczce akcesoriów do włosów. Każda kobieta, która raz spróbuje tych spinek już nigdy nie zechce upinać włosów innymi. Jak dla mnie jest to świetna alternatywa dla gumek, które odgniatają i przyczyniają się do nadmiernego łamania suchych i zniszczonych włosów. Spinki LinziClip nie ściskają włosów za mocno, dzięki czemu nie mamy uczucia ciągnięcia. Występują w 3 rozmiarach: maxi, midi i mini, więc każda kobieta wybierze rozmiar idealny do swoich włosów.
Jest to idealna,mało czasochłonna metoda, dzięki, której możemy nadać naszym włosom zupełnie inny wygląd niewielkim nakładem pracy.
Klamra jest zdecydowanie moim must have. Przy pracach domowych długość moich włosów zwyczajnie mi przeszkadza, a dzięki upięciu przy pomocy klamry włosy nie opadają na twarz a do tego wyglądają ładnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz