28 listopada 2017

LAKIER MONOHYBRYDOWY OD PEGGY SAGE

Manicure hybrydowy stał się bardzo popularny. Wiele z nas robi go również sama w domu. Jest dość czasochłonny ale efekt końcowy jest tego warty. Ja odzwyczaiłam się od zwykłych lakierów, myśl, że musiałabym czekać aż paznokcie wyschną i uważać co by niczego nie dotknąć już poszła w niepamięć. Z zaciekawieniem śledzę nowości aby nieco skrócić czas domowego manicure, i tu z pomocą przyszedł lakier monohybrydowy  od PeggySage. 
Lakier monohybrydowy to lakier, który zawiera w sobie już bazę oraz top, dzięki czemu oszczędzamy sporo czasu, ponieważ nie musimy ich utwardzać osobno. Kolor piękny,błyszcząca,soczysta czerwień, zdjęcie tego nie oddaje ponieważ postanowiłam zmatowić kolor. 3 cienkie warstwy wystarczą aby pięknie pokryć płytkę paznokcia, a utrzymuje się  w moim przypadku do dwóch tygodni.
Czym go uwardzać? Lakier można utwardzić zarówno w lampie LED jak i UV, taką informację znajdujemy na opakowaniu produktu. Ja otrzymałam lampkę led więc postanowiłam ją wypróbować. Spodobała mi się, ponieważ jest niewielka, idealna do schowania do torebki no i czas utwardzania jest mniejszy. W lampie UV utwardzamy lakier 2 min, w tej natomiast 30s, dzięki czemu oszczędność czasu jest ogromna. Lampa 'mostek' mimo iż nie jest potężna, swoje zadanie spełnia doskonale, w niedługim czasie moje paznokcie pokrył piękny manicure hybrydowy.
Jaki jest wasz stosunek do manicuru hybrydowego? Robicie same czy uczęszczacie do kosmetyczki? (:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz