29 listopada 2017

CANDLOVE - ŚWIECZKI, PODGRZEWACZE ORAZ WOSKI ZAPACHOWE DLA KAŻDEGO.

Andrzejki kojarzą mi się z pełną magii i wróżb atmosferom, mnóstwem świeczek, którymi ozdabiamy nasze mieszkania aby nabrały choć trochę tego uroku. Do wróżb na pewno powrócę za kilka lat gdy córka będzie większa, jednak teraz pozostaję przy świeczkach, które tak uwielbiam. Uwielbiam gdy pięknie dekorują  mieszkanie bo ten mały dodatek na prawdę potrafi odmienić wnętrze i sprawić, że staje się bardziej przytulne, a gdy jeszcze dodać do tego piękną woń zapachowych świeczek to atmosfera staje się iście magiczna. W tym roku andrzejkowy nastrój zawdzięczam świeczkom od Candlove.
Firma Candlove oferuje bardzo szeroki wybór produktów. W pierwszej kolejności zaczełam szukać czegoś co już od dawna chciałam mieć, jednak  gdy do tej pory szukałam w przeróżnych sklepach nie mogłam znaleźć nic co odpowiadało mi oczekiwaniom. Chodzi o kominek do wosków zapachowych. Szukałam prostego, klasycznego bez żadnych udziwnień kominka,i w końcu znalazłam piękny, prosty, biały kominek z otworkami w gwiazdki, który po włożeniu podgrzewacza pozostawia poświatę w kształcie gwiazd. Jest tak elegancki, że wpasuje się w każde wnętrze. Do niego dobrałam woski zapachowe, które ujęły mnie swoimi przeróżnymi kształtami. Wybrałam zapach róży ponieważ kolor różowy idealnie pasuje do białego kominka. 
Poza kominkiem wybrałam trzy opakowania podgrzewaczy, pierwszy o zapachu kokosa, myślę, że jak większość z was uwielbiam ten zapach. W drugiej kolejności zaciekawiła mnie nazwa City lights więc także te podgrzewacze znalazły się w moim koszyku. Słodki, elegancki zapach idealnie pasuje na chłodne wieczory. Jako ostatnie dobrałam  podgrzewacze o nazwie Golden touch, spodziewałam się delikatnego, kobiecego zapachu i tutaj także się nie zawiodłam, piękny,delikatny zapach od razu ujął moje serce.

Skoro kominek i podgrzewacze już znalazły się w moim zamówieniu brakowało tylko dużych świeczek, którymi można przyozdobić na przykład stół. Od razu pomyślałam o jakimś zapachu na zbliżające się święta. Długo nie musiałam szukać aby moim oczom pokazała się świąteczna świeczka z piękną szatą graficzną. Idealna do ozdobienia wigilijnego stołu. Zapach choinki na pewno zapewni niepowtarzalną atmosferę świąt. Kolejny wybór padł na świece zapachową, o zapachu białych kwiatów, piękny, delikatny zapach, idealny na co dzień. Jako ostatnią, do zamówienia dodałam świeczkę o zapachu róży, choć przyznam, że nie koniecznie preferuję tą woń. Wybrałam ją ze względu na swój trzy poziomowy kolor, od najciemniejszego do najjaśniejszego różu i przyznam, że choć bałam się tego zapachu,nie jest on mdły ani zbyt intensywny.
Wyobraźcie sobie, że za ten pełną zapachów przesyłkę zapłaciłam niecałe 50 zł!
Także wszystkich świeczkomaniaków serdecznie zapraszam do zapoznania się z asortymentem firmy candlove, znajdziecie tam idealny zapach dla siebie i najbliższych.


3 komentarze:

  1. Uwielbiam świeczki, woski i inne tego typu rzeczy zwłaszcza zimą wtedy czuć ten Świąteczny klimat <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świątecznie widzę :) U mnie od tygodnia już są lampki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te duże świeczki wyglądają bosko, najlepsza ta z motywem świątecznym. Uwielbiam takie rzeczy. Małe a cieszy :)
    nusiabl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń