1 grudnia 2017

BLOGMAS - KALENDARZE ADWENTOWE ONLINE 2017

1 Grudnia, dzień przez większość z nas wyczekiwany, bowiem już tylko 23 dni pozostały do upragnionych świąt. Świąteczna atmosfera małymi kroczkami zacznie wkraczać do naszego domu. Jak się domyślacie, jak co roku, ruszyła   gama kalendarzy adwentowych różnych firm dzięki, którym możecie wygrać przeróżne prezenty dla siebie i najbliższych. Każdy na pewno wie na czym polega magia takich kalendarzy jednak gdyby ktoś miał wątpliwości oczywiście jest to specjalny kalendarz, który odlicza dni od pierwszego dnia adwentu do Wigilii Bożego Narodzenia, a przy każdym dniu kryje się niespodzianka . 

Lista kalendarzy adwentowch 2017 :




KALENDARZ ADWENTOWY BENCHMARK


KALENDARZ ADWENTOWY FAIRTRADE


KALENDARZ ADWENTOWY BABYBOOM


KALENDARZ ADWENTOWY LINDT


KALENDARZ ADWENTOWY ZOOPLUS


KALENDARZ ADWENTOWY BENEFIT


KALENDARZ ADWENTOWY PAKAMERA

4 komentarze:

  1. Oh ja już nie mogę się doczekać świąt, odliczam już dni <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja znalazłam kalendarz do wydrukowania i kolorowania :) niby dorosła a zabawę mam świetną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny blog z pomysłem .Zostawiłam obserwację i liczę na rewanż.
    http://my-own-philosophyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń