2 maja 2022

TISANE - BALSAM DO UST W TUBCE

Jeśli śledzicie mojego bloga, to na pewno zdążyliście się zapoznać już z marką Tisane, gdyż pojawiała się ona we wpisach niejednokrotnie. Dzisiaj wrócimy do tej firmy, ponieważ chcę pokazać wam nowość, która jest w sprzedaży od niedługiego czasu.
Jeśli chociaż słyszałaś o marce Tisane, powinnaś wiedzieć, że słynie ona z kosmetyków naturalnych do ust. Do tej pory miałam możliwość zapoznać się z krystalicznym pillingiem do ust (który cyklicznie pojawia się w mojej kosmetyczce), balsamami w zakręconych słoiczkach dla osób dorosłych ale także i dzieci. Teraz w moje ręce trafiła, zdecydowanie wygodniejsza,a przy tej pogodzie niezbędna, wersja produktu - balsam do ust w tubce.
 Tak jak wspomniałam powyżej produkt znajduje się w tubce, dzięki czemu nie musimy już aplikować balsamu palcem co zdecydowanie dodaje wygody w jego nakładaniu. Szata graficzna nie różni się praktycznie niczym od słynnej pomadki czy też balsamu w słoiczku. Muszę przyznać to, że zdziwiła mnie pojemność tubki, ponieważ mieści ona tylko 4,7 gram produktu, przez co jest on na prawdę mały - ale nie zniechęcajcie się ponieważ wystarczy na prawdę niewielka ilość produktu naniesiona na usta.
Przez naturalny skład w który wchodzą: ziołowe ekstrakty z melisy, jeżówki i  ostropestu, miód oraz wosk pszczeli, olej z oliwek, olej rycynowy, witamina E, usta pozostają nawilżone przez długi czas, a po regularnym stosowaniu można zauważyć zdecydowanie wygładzenie skóry na ustach, oraz przestaje ona być tak podatna na wpływy atmosferyczne.
Moim nagminnym problemem są pękające usta przy zimnej temperaturze, jednak szczerze mogę powiedzieć, że od tygodnia nie poczułam żadnych zrogowaceń na ustach. (:
Balsam zalecany jest do codziennej pielęgnacji ust. Szczególnie  wskazany do stosowania jako ochrona ust skłonnych do wysuszania, pierzchnięcia oraz uszkodzeń.

Jeśli miałabym wybrać między balsamem w słoiczku, a balsamem w tubce, zdecydowanie wybieram Tisane w Tubce

A czy Wy mieliście styczność z produktami Tisane? Jak wasze opinie ? (: 

http://farmapol.pl/

4 komentarze: