13 czerwca 2017

NIEBANALNE I KOBIECE ETUI NA TELEFON OD ETUISTUDIO.PL

Telefon jest z nami przeważnie wszędzie,  już niemalże się z nami zrósł. Myślę, że śmiało można go nawet uznać za dodatek do garderoby, tym bardziej, że teraz można go 'ubrać ' w co tylko zechcesz. Mowa oczywiście o etui na telefon, które sprawia, że staje się on wyjątkowy i indywidualny. Mój model zdobi piękne, kobiece etui od Etuistudio.pl
Pancerne etui na telefon wykonane z termoplastycznego tworzywa, dzięki czemu idealnie dopasowuje się do telefonu. Starannie wykonano wszelkie niezbędne wycięcia oraz niewielki rant chroniący ekran telefonu. Etui chroni telefon przed uszkodzeniami. Moim zdaniem jest niezwykle eleganckie. Połączenie różowego, pikowanego tworzywa z małymi kryształkami dodaje mu niebanalnej klasy. Przykuwa wzrok i zdecydowanie dodaje nam szyku. Mnie etui urzekło swą kobiecością. Idealne dla kobiet niezależnych i pewnych siebie.
Mimo iż jest tylko dodatkiem, może odmienić nasz telefon w 100%. Zapewnia oryginalny wygląd i a co najważniejsze skuteczną ochronę. Można je spersonalizować jak tylko chcemy. Na Etuistudio.pl możesz zaprojektować swoje własne Etui z, jakim tylko zechcesz, zdjęciem i sprawić, że będzie niepowtarzalne.




2 komentarze:

  1. Wow, jakie ciekawe etui na telefon! Nigdy nie widziałam tak pięknego, bardzo bym chciała takie mieć. Rzeczywiście jest bardzo kobiece i eleganckie, ciekawy czy mają coś na mój model ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne jest :) Ja teraz muszę zainwestować w jakieś nowe etui. Mój telefon był gruntownie naprawiany przez serwis telefonów komórkowych :). Jestem wdzięczna pracującym tam fachowcom, że tak szybko udało się sim uporać z całą naprawą.

    OdpowiedzUsuń